Monday, January 16, 2012

Pemarkahan skrip jawapan pelajar (Rumusan dan Karangan berpandu)

Salam 1Malaysia.

Saya menawarkan khidmat memeriksa skrip jawapan pelajar bagi mata pelajaran bahasa Melayu bahagian penulisan rumusan dan karangan berpandu.

Kriteria yang digunakan dalam pemarkahan jawapan esei berkaitan rapat dengan tujuan dan tugasan soalan. Kriteria ini terbahagi kepada tiga seperti yang berikut.

i) Kriteria kandungan yang merujuk kepada penguasaanmaklumat dan fakta yang berkaitan mengikut kehendak soalan.

ii)Kriteria pengolahan yang merujuk kepada kemahiran menghuraikan maklumat, fakta dan idea secara logik dan matang serta penggunaan bahasa yang tepat.

iii)Kriteria proses yang merujuk kepada aspek ketepatan, kemunasabahan,kelengkapan, ketekalan, keaslian, dan kreativiti dalam teknik penulisan.

Sekira anda berminat untuk mendapatkan khidmat saya. Anda boleh emailkan kerja anda kepada saya abdrahmanlo@yahoo.com.sg atau hubungi saya di nombor telefon 0178901736 / 089 764101 (H).

Sehubungan dengan perkara di atas saya mohon sumbangan ikhlas anda untuk memudahkan pengurusan bagi pihak saya. Sumbangan ini bertujuan untuk pembelian dakwat printer. Dakwat printer saya gunakan untuk print hasil tugasan anda untuk disemak oleh saya kemudian hasil kerja anda yang telah saya semak akan saya scan semula untuk dihantar kepada anda semula. Sekiranya ada perkara yang menimbulkan kemuskilan anda boleh hubungi saya, saya sentiasa membantu anda. Ini cadangan sumbangan ikhlas anda rumusan RM 3.00 dan karangan berpandu RM 4.00

http://adf.ly/1okqV

No comments:

Post a Comment