Wednesday, July 13, 2011

Perisian Bacaan Al-Quran

video

Assalamualaikum ww.

Perisian bacaan Al-quran ini saya perolehi daripada seorang sahabat. Saiz file perisian ini ialah 1.77 Gb. Perisian ini memerlukan perisian Flash Player 10 atau Flash Player 9.
Saya sudah cuba perisian ini dan dikongsikan bersama rakan-rakan ternyata perisian amat bagus, mudah digunakan, dan sesuai untuk memperbaiki bacaan. Sekiranya anda berminat dengan perisian ini saya boleh kirimkan perisian ini kepada anda. Sila nyatakan alamat anda kepada saya. Saya mohon agar kos perbelanjaan pembelian DVD dan kos penghantaran ditanggung oleh saudara, dan sekiranya anda sudah memperolehi perisian ini silalah kongsikan perisian kepada rakan-rakan anda.

Kos DVD : RM 2.00
Pos Malaysia : pilihan anda (pos laju/pos berdaftar/dll)

Sekiranya anda berminat. Tidak ada keuntungan yang saya perolehi daripada kos perbenlajaan ini, kerana kos pengangkutan atau kos pengurusan lain tidak diambil kira.

Semoga usaha ini dan usaha saudara/saudari mendapat keberkatan daripada ALLAH SWT terutamanya penciptaan perisian ini.

"TIDAK ADA NIAT DI HATI SAYA UNTUK MENJUAL PERISIAN INI, TAPI SEKADAR NAK BERKONGSI ILMU"

http://adf.ly/1okqV

No comments:

Post a Comment